Darbas lėktuvuose: kodėl svarbus skrydžių palydovų ūgis ir svoris?

2018-10-09

Skrydžio palydovo darbas yra ir įdomus, ir sunkus. Visiems žmonėms patinka keliauti, tačiau šie oro linijų darbuotojai ne visada turi galimybę išeiti pasižvalgyti į miestą. Gauti šį darbą taip pat ne visada lengva. Kokius fizinius duomenis turi turėti skrydžių palydovai? Kodėl gali būti keliami reikalavimai jų ūgiui ir svoriui?cache_1000x563_size16x9_58b0427cb7e4e_15IG20141210SmallPlanet8065

Lengvesni skrydžių palydovai leidžia oro linijoms sutaupyti degalų – tai yra tiesa ir kai kurios oro linijos tuo naudojasi. Indijos žemų kainų oro linijos „Go Air“ nusprendė ateityje nebesamdyti vyrų dirbti skrydžių palydovais, nes moterys įprastai yra lengvesnės, o pats darbas nereikalauja didelės fizinės jėgos. Niekas net nedrįso šios kompanijos apkaltinti diskriminacija, nes iš tiesų šis sprendimas turi ekonominį pagrindą. Kita vertus, yra ir kitų fizinių savybių, pagal kurias atrenkami skrydžių palydovai. Jie turi būti pakankamai ploni, kad galėtų laisvai judėti tarp sėdynių ir patys saugiai įsitaisyti savo sulankstomoje vietoje. Šis sprendimas susilaukia kritikos, nes kai kurios oro linijos ieško labai lieknų ir jaunų skrydžių palydovų vien dėl įvaizdžio. Tačiau reikia suprasti, kad skrydžių palydovai rūpinasi ne tik keleivių patogumu, bet ir saugumu, todėl jie turi gebėti greitai judėti per lėktuvo saloną.

Galiausiai, keliami reikalavimai ir ūgiui – tai nėra mitas. Tiesa, ribos yra gana plačios. Štai KLM skrydžių palydovų ūgis privalo būti tarp 1,58 ir 1,90 m. Beveik visos kitos oro linijos taip pat turi panašius reikalavimus – beveik visų skrydžio palydovų ūgis svyruoja tarp 1,6 ir 1,85 metrų. Dar daugiau, jei reikės rinktis tarp dviejų vienodai gerų kandidatų, bus pasamdytas aukštesnis. Tačiau tai nėra diskriminacija dėl išvaizdos – tai yra praktinis sprendimas. Skrydžio palydovai turi padėti keleiviams negalintiems ant lentynos užkelti savo lagamino. Jie turi būti pakankamai aukšto ūgio, kad pasiektų šias viršutines lagaminų lentynas ir galėtų jas sutvarkyti. Tačiau tuo pačiu jie negali būti per aukšti, nes negalėtų patogiai sėdėti savo vietose ir dirbti mažose erdvėse lėktuvo priekyje ir gale. Skrydžių palydovai taip pat privalo būti tvarkingi, susišukavę, nebarzdoti. Įprastai kvepalų vengiama arba jie naudojami itin saikingai. Žinoma, skrydžių palydovams keliami ne tik fiziniai reikalavimai. Jie taip pat privalo mokėti anglų kalbą, tačiau kuo daugiau užsienio kalbų moka žmogus, tuo didesnė tikimybė, kad jis sudomins potencialius darbdavius.

                                                                                    technologijos.lt ir delfi.lt informacija

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *