Tarptautinės profesinių sąjungų naujienos

2019-05-11

„Uber“ platformos vairuotojai siekia vadovybės dėmesio dėl susidariusių problemų. Gegužės 8 d. JAV streiką pradėjo „Uber“ pavėžėjo platformos vairuotojai. Dirbantieji teigia, jog streiko tikslas nesustabdyti platformos veikimo, tačiau išaiškinti ir parodyti visuomenei vidinę buhalteriją, kuri susijusi su nesąžiningu darbo užmokesčio, prastomis darbo sąlygomis ir skaidrumo darbovietėje.uber1

„Tai nėra tikras streikas, tai boikotas, todėl šį kartą bandysime tik viešuoju ryšiu paveikti „Uber“ platformos vadovybę, kuri, tikėkimės atkreips dėmesį į mūsų, streikuotoju, nuomonę bei reikalavimus“, – kalbėjo vienas iš „Uber“ platformos darbuotojų.

Darbuotojai piktinasi, jog „Uber“ platformoje dalis dirbančių vairuotojų nėra priskiriami etatiniams darbuotojams, todėl tokie faktai, kaip sveikatos draudimas, atostoginiai ar ligos išmokos jiems nepriklauso. Dėl šiol priežasties šiuo metu tarp darbuotojų vyksta nuomonių susiskaldymas ir jie negali suorganizuoti Nacionalinio streiko. Visame pasaulyje yra apie 3 mln. „Uber“ platformos vairuotojų – tai didelė jėga, didelis darbuotojų skaičius, kuris įvykus Nacionaliniam streikus galėtų visiškai paralyžiuoti platformos veiklą.

uber

Tai jau nebe pirmas „Uber“ platformos vairuotojų streikas. Darbuotojai pasakoja, kad dėl nesąžiningų ir per mažų atlyginimų, norint oriai pragyventi ir išlaikyti šeimas, jie yra privesti vykti į didesnius miestus toliau nuo gyvenamojo rajono ir miegoti stovėjimo aikštelėse miesto centre, kadangi gavus iškvietimą kliento pavežimui atstumas nuo taško A iki taško B yra mažesnis, ir taip susitaupo kuro sąnaudos.

miegas

Vienas vairuotojas pasakojo, jog atstumas nuo pagrindinės darbo vietos iki jo namų yra 400 km. „Mes, darbuotojai, jiems nerūpime, jiems rūpi tik pelnas“, – kalbėjo darbuotojas.

 

 

www.Theguardian.com informacija