Transporto įmonei „pasipinigavimas“ neatsipirko

2051-10-23

Konfliktinėje istorijoje tarp tolimųjų reisų vairuotojo ir įmonės „Vytauto paslaugos“ padėtas taškas. Neapsikentęs neaiškių išskaitų iš atlyginimo ir nekonstruktyvaus bendravimo, tolimųjų reisų vairuotojas atsikovojo jam priklausantį atlyginimą, o pereidamas dirbti į kitą įmonę, iš senosios išsiderėjo ir solidžią išeitinę kompensaciją.

Padėtas taškas tolimųjų reisų vairuotojo ir įmonės „Vytauto paslaugos“ istorijoje. Vairuotojo R.Š. istorija prasidėjo nuo nepilnai mokamo atlyginimo, o baigėsi ne tik nauju darbu, bet ir geromis kompensacijomis, sumokėtomis senojo darbdavio.

Tolimųjų reisų vairuotojas į savo profesinę sąjungą kreipėsi pastebėjęs, kad jam sumokamas ne visas priklausantis darbo užmokestis.

R. Š. pasakojo, kad tiesiai paklausęs darbdavio kas vyksta, sulaukė migloto ir abstraktaus žodinio paaiškinimo, kad „čia už žalas“. Pateikti savo argumentų raštu, ar „žalą“ įrodančių dokumentų darbdavys nenorėjo.

Vairuotoją atstovaujantys profesinės sąjungos „Sandrauga“ teisininkai kreipėsi į darbo ginčų komisiją, prašydami priteisti neišmokėtą darbo užmokestį. Netrukus darbo ginčas baigėsi taikos sutartimi ir pinigų grąžinimu vairuotojui.

Tačiau kartą nusivylęs įmonės vykdoma „žalų“ politika ir konstruktyvaus bendravimo stoka, R.Š. nusprendė čia nebeužsibūti ir susirado kitą darbą.

„Sandrauga“ pirmininkui rimtai pasikalbėjus su įmonės vadovu telefonu, pastarasis nusprendė daugiau problemų sau nebekelti ir su darbuotoju atsisveikino taikiai: šalių susitarimu ir pinigine kompensacija įmonę paliekančiam darbuotojui.

„Mums labai keista, kad dar yra transporto įmonių, kuriuos viešai skundžiasi patyrusių vairuotojų trūkumu, tačiau užuot skatinusios tokių darbuotojų lojalumą ir vysčiusios socialinę partnerystę, užsiima priešinga veikla – tarsi stengtųsi kuo greičiau atbaidyti bet kokį geresnį darbuotoją neaiškiomis išskaitomis, nepagarbiu bendravimu ir apskritai kurdamos sau nepatikimų darbdavių reputaciją“- pastebi R.Š. atstovavusi LPS „Sandrauga“ teisininkė Živilė Čeplauskė ir priduria:

„Labai abejočiau, ar šiuo atveju įmonei apsimokėjo mėginimas „pasipinigauti“ darbuotojo sąskaita, nes už tai ne tik turėjo atsakyti darbo ginčų komisijoje, sumokėti kompensaciją, bet ir prarado patikimą darbuotoją“.

Parengė Rūta Geležinė, LPS „Sandrauga“ inf.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *